Вход Господень в Иерусалим: стихиры праздника

От незлобивых младенец Христе, / на жребяти седя приял еси победную песнь, грядый ко страсти: / трисвятым пением от Ангел воспеваемый.

 

От беззлобных младенцев, Христе, / восседая на молодом осле / принял Ты победную песнь, шествуя на страдание, / Трисвятым гимном Ангелами воспеваемый.

 

Се Царь твой Сионе, / кроток и спасаяй грядет на жребяти, / враги взыскуяй поразити в крепости: / радуйся и красуйся с ваием празднующи.

 

 

Вот Царь Твой, Сион, / кроткий и спасающий шествует на молодом осле, / стремясь поразить врагов Своею мощью; / радуйся и веселись, с пальмовыми ветвями празднуя!

 

Восплещим согласно вернии, / ветви добродетелей и мы, яко отроцы / ныне приносяще Христу, / и сему Божественных дел распрострем одеяния, / и таинственно Сего приимем.

 

 

Будем и мы, верные, согласно рукоплескать, / ветви добродетелей как дети ныне принося Христу; / и расстелим Ему божественных дел одежды / и таинственно Его примем.

 

Ваиа добродетелей братие, / принесем Христу Богу грядущему, / нас ради человечески пострадати волею, / Божества крепостию всем безстрастие даровати.

 

 

Пальмовые ветви добродетелей / принесем, братия, Христу Богу, идущему / за нас как человек пострадать по Своей воле / и силою Божества всем бесстрастие даровать.

 

Днесь благодать Святаго Духа нас собра, / и вси вземше крест Твой глаголем, / благословен Грядый во имя Господне, / осанна в вышних. 

 

Всей день благодать Святого Духа нас собрала; / и все мы, взяв Крест Твой, возглашаем: / “Благословен Грядущий во имя Господне! / Осанна в вышних!”

 

Собезначальный и соприсносущный, / Сын и Слово Отчее, / на жребяти безсловесном седя, / прииде днесь во град Иерусалим, / Егоже херувими со страхом зрети не могут, / дети восхвалиша, с ваием и ветвьми, / хвалу таинственно воспевающе: / осанна в вышних, осанна Сыну Давидову, / пришедшему спасти от прелести весь род наш.

 

 

Сын и Слово Отца, / как и Он начала не имеющий и вечный, / на осленке бессловесном восседая, / пришел в сей день во град Иерусалим. / Того, на Кого Херувимы из страха взирать не могут, / дети восхвалили с побегами пальм и ветвями, / хвалу таинственно воспевая: / “Осанна в вышних, (осанна Сыну Давидову), / пришедшему спасти от заблуждения род наш!”

 

 

Прежде шести дней Пасхи, / глас Твой услышася Господи, во глубинах адовых: / темже и Лазаря четверодневна воздвигл еси. / Дети же еврейския взываху: / осанна Боже наш, слава Тебе.

 

За шесть дней до Пасхи / голос Твой, Господи, услышан был в глубинах ада, / тем самым и воздвиг Ты Лазаря, / четыре дня пребывшего во гробе. / Дети же еврейские восклицали: / “Осанна! Боже наш, слава Тебе!”

 

С ветвьми умно очищени душами, / якоже дети Христа восхвалим верно, / велегласно зовуще Владыце: / благословен еси Спасе в мир пришедый, / спасти Адама от древния клятвы, / духовно быв Человеколюбче Новый Адам, якоже благоволил еси:/ вся Слове к полезному устроивый, слава Тебе.

 

Как дети с ветвями, чистыми душами / мысленно Христа с верою восхвалим, / громогласно взывая Владыке: / “Благословен Ты, Спаситель, в мир пришедший, / чтобы спасти Адама от древнего проклятия, / став новым, духовным Адамом, / по Своему благоволению, Человеколюбец. / Все к полезному устроивший, / Слово Божие, слава Тебе!”

 

 

Related Post

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *