Троицкая родительская суббота: слова богослужения

 Pominalnaya subbota

От века мертвых днесь / всех по имени, верою поживших благочестно, / память сотворяюще вернии, / Спаса и Господа воспоим, просяще прилежно / сим в час суда ответ благий дати, / Тому Самому Богу нашему, / всей судящему земли, / деснаго Его предстояния получити в радости, / в части праведных, и во святых жребии светлем, / и достойным быти Небеснаго Царствия Его.

От века мертвых всех, / поживших с верою благочестиво, / в сей день по имени память совершая, верные, / Спасителя и Господа воспоем, прося усердно / им в час суда дать добрый ответ / Самому Богу нашему, / суд совершающему над всею землей, / достигнуть стояния справа от Него в радости, / на месте праведных и во святых уделе светлом, / стать достойными Небесного Царства Его.

Твоею кровию человеки Спасе искупивый, / и смертию Твоею от смерти горькия избавивый нас, / и жизнь вечную подаяй нам Воскресением Твоим, / вся упокой Господи, усопшия благочестно, / или в пустынях, или во градех, или в мори, / или на земли, или на всяком месте: / цари же, священники, архиереи, / монахи, и бельцы в возрасте всяком всеродном, / и сподоби я Небеснаго Царствия Твоего.

Своею кровию, Спаситель, искупивший людей, / и смертию Своею от смерти горькой избавивший нас, / и жизнь вечную подающий нам Воскресением Твоим, / упокой, Господи, всех усопших во благочестии, / или в пустынях, или в городах, или на море, / или на земле, или на всяком месте: / царей, священников, архиереев, / монахов и мирян во всяком возрасте и всякого рода, / и удостой их Небесного Царства Твоего.

Из мертвых востанием Твоим Христе, / не ктому смерть обладает умершими благочестно. / Темже молимся прилежно: / рабы Твоя упокой во дворех Твоих, / и в недрех Авраама, от Адама даже до днесь, / послужившия Тебе чисто, / отцы и братию нашу, / други вкупе и сродники, / всякаго человека, в житии послуживша верно, / и к Тебе преставльшася многовидно и многообразно, Боже, / и сподоби я Небеснаго Царствия Твоего.

Благодаря Твоему, Христе, из мертвых воскресению / смерть более не властвует над умершими во благочестии. / Потому мы усердно просим: / упокой во дворах Твоих и в недрах Авраама рабов Твоих, / от Адама даже до дня сего поклонявшихся Тебе чисто, / отцов и братьев наших, / вместе друзей и сродников, / всякого человека, в жизни послужившего верно, / и к Тебе, Боже, преставившегося / при обстоятельствах различных и многообразных / и удостой их достигнуть / Небесного Царства Твоего.

Слава, глас 8: Плачу и рыдаю, / егда помышляю смерть, / и вижду во гробех лежащую / по образу Божию созданную нашу красоту, / безобразну, и безславну, / не имущу вида. / Оле чудесе! / Что еже о нас сие бысть таинство? / Како предахомся тлению? / Како припрягохомся смерти? / Воистинну Божиим повелением, / якоже есть писано, / подающаго преставльшимся покой.

Слава, глас 8: Плачу и рыдаю, / когда себе представлю смерть / и увижу в гробницах лежащую / по образу Божию созданную нашу красоту / безобразной, бесславной, не имеющей вида. / О чудо! / Что это за совершившееся над нами таинство? / Как мы были преданы тлению? / Как сочетались со смертью? / Воистину повелением Бога, как написано, / подающего преставившимся упокоение.

И ныне, Богородичен, глас 6: Кто Тебе не ублажит, Пресвятая Дево; / кто ли не воспоет Твоего Пречистаго Рождества; / безлетно бо от Отца Возсиявый Сын Единородный, / Тойже от Тебе, Чистыя, пройде, / неизреченно воплощься, / естеством Бог сый, / и естеством быв Человек нас ради, / не во двою лицу Разделяемый, / но во Двою Естеству / неслитно Познаваемый. / Того моли, Чистая, Всеблаженная, / помиловатися душам нашим.

И ныне, Богородичен, глас 6: Кто не прославит Тебя, Всесвятая Дева? / Кто не воспоет девственного рождения от Тебя? / Ибо вне времени воссиявший от Отца Сын Единородный, / Он Самый произошел от Тебя, Чистой, неизъяснимо воплотившись. / Он – Бог по естеству, / и ради нас по естеству став человеком, / не разделяется на два лица, / но познается в двух неслиянных естествах. / Моли Его, Святая, Всеблаженная, / о помиловании душ наших.

Related Post

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *